A Curriculum in the post: a reading of the first foreign language sixth grade curriculum through a posthumanist lens

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
A Curriculum in the post: a reading of the first foreign language sixth grade curriculum through a posthumanist lens
Alternative Title:
Posthumanistinis žvilgsnis į šeštos klasės pirmosios užsienio kalbos ugdymo turinį
In the Journal:
Acta paedagogica Vilnensia. 2022, t. 49, p. 159-173
Summary / Abstract:

LTŠiuo straipsniu autorė siekia pateikti posthumanistinį ugdymo turinio perskaitymo būdą. Remdamasi ontologinėmis ir epistemologinėmis posthumanizmo, kaip post filosofijos, prieigomis, ieško kelio, kuriuo sprendžiamos įtampos tarp susidomėjimu, įkvėpimu vedančio mokymosi ir standardizuotų mokymosi rezultatų siekimo. Rizominis ugdymo turinys, kuriame mokymąsi apibrėžia galvojimo praktika, tapsmas ir teigimas, gretinamas su dokumentų reglamentuotu šeštos klasės anglų kalbos (kaip pirmos užsienio kalbos) ugdymo turiniui. Pagrindiniai žodžiai: posthumanizmas, ugdymo turinys, tapsmas, teigimas, rizominis ugdymo turinys. [Iš leidinio]

ENThis paper looks at how the ontological and epistemological premises of posthumanism allow educators to reread a curriculum. Document analysis reveals the current grade 6 first foreign language curriculum in Lithuania as being, in Deleuzian terms, a striated, exhaustive, and positivist one. It is also ridden with tension to meet both the naturally arising learners’ interests and standardized learning outcomes. Posthumanism, which invites educators to look at the curriculum rhizomatically, allows for different kind of learning – defined through thinking, becoming, and affirming. Keywords: posthumanism, curriculum, becoming, affirming, rhizomatic curriculum. [From the publication]

DOI:
10.15388/ActPaed.2022.49.11
ISSN:
1392-5016; 1648-665X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/99749
Updated:
2023-03-15 21:09:01
Metrics:
Views: 20    Downloads: 2
Export: