Istorijų pasakojimas krizių komunikacijoje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Istorijų pasakojimas krizių komunikacijoje
Alternative Title:
Storytelling in crisis communication
In the Journal:
Įžvalgos. 2020, 1, p. 67-77
Summary / Abstract:

LTŠiuo metu organizacijos susiduria su naujų ir efektyvesnių komunikacijos formų̨ poreikiu, kuriant organizacijos įvaizdį. Istorijų pasakojimas — tai komunikacijos būdas naudojant naratyvo kūrimo technikas formuoti organizacijos įvaizdį ir reputaciją. Pagrindinis šio straipsnio tikslas – išanalizuoti istorijų pasakojimą, kaip priemonę, taikomą krizių komunikacijoje, jos panaudojimo galimybes, siekiant valdyti organizacijos įvaizdį it reputaciją. Straipsnyje aptariamos istorijų pasakojimo kūrimo priemonės bei krizių komunikacijos teorijos ir strategijos, kurios organizacijos naudoja spręsdamos komunikacijos krizes. Tyrime naudojama kokybinė turinio analizė ir atvejo analizė. Tyrimu nustatyta, kad istorijų pasakojimas gali būti naudojamas kaip efektyvi priemonė komunikuojant su skirtingomis auditorijomis, sprendžiant organizacijos įvaizdžio ir reputacijos atkūrimo problemas, kitos priemonės netinka. Pagrindiniai žodžiai: istorijų pasakojimas, naratyvas, organizacijos įvaizdžio valdymas ir reputacijos kūrimas, strateginė komunikacija. [Iš leidinio]

ENOrganizations are currently facing the need for new and more effective forms of brand image communication. Storytelling is a way of communicating, by using narrative techniques to shape an organization’s image and reputation. The main purpose of this article is to analyze storytelling as a tool used in crisis communication, its use to manage the organization's image and reputation. The article discusses storytelling tools and crisis communication theories and strategies that organizations use to address communication crises. The study uses qualitative content analysis and case study. The study found that storytelling can be used as an effective tool for communicating with different audiences, solving problems of restoring an organization’s image and reputation, other tools are not appropriate. Keywords: storytelling, narrative, organizational image management and reputation building, corporate communication. [From the publication]

ISSN:
2669-0330
Related Publications:
Galimybės naudoti korporatyvinį pasakojimą organizacijų komunikacijoje / Daiva Siudikienė. Informacijos mokslai. 2016, t. 75, p. 38-56.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/99315
Updated:
2023-12-01 14:47:54
Metrics:
Views: 14    Downloads: 4
Export: