Širdies ir kraujagyslių ligomis sergančių pacientų požiūris į teikiamų paslaugų kokybę

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Širdies ir kraujagyslių ligomis sergančių pacientų požiūris į teikiamų paslaugų kokybę
Alternative Title:
Attitudes of patients‘ with cardiovascular disease towards the quality of services
In the Journal:
Sveikatos mokslai. 2020, t. 30, Nr. 7, p. 10-13
Summary / Abstract:

LTPacientų požiūriui įtakos daro daug veiksnių, todėl šio darbo tikslas – išanalizuoti pacientų, sergančių širdies ir kraujagyslių ligomis (ŠKL), požiūrį į teikiamų paslaugų kokybę. Tikslui pasiekti taikyta mokslinės literatūros analizė ir kiekybinio tyrimo metodas. Naudotas klausimynas pacientų pasitenkinimui ligoninėje teikiamomis sveikatos priežiūros paslaugomis vertinti. Tyrimo rezultatai parodė, kad tiriamieji vėl rinktųsi šią įstaigą. Respondentai buvo patenkinti gydytojų ir slaugytojų darbu bei skyriaus aplinka. Nustatyta, kad tiriamųjų požiūriui į suteiktų paslaugų kokybę poveikį daro sociodemografiniai veiksniai. Gauti tyrimo duomenys sudarė prielaidas identifikuoti trūkumus ir pateikti paslaugų gerinimo rekomendacijas. Raktažodžiai: sveikatos priežiūros kokybė, paslauga, pasitenkinimas. [Iš leidinio]

ENThe master’s thesis analyses the attitude of patients to the quality of provided health care services. Patients’ attitudes are influenced by many factors, so the aim of this research is to analyse the attitudes of patients with cardiovascular disease towards the quality of services provided. in order to achieve the goal, the analysis of scientific literature and the method of quantitative research were applied. A questionnaire was used to assess patient satisfaction with the services provided by the hospital. The results of the study showed that the respondents would choose this institution again. The respondents were satisfied with the work of physicians and nurses, as well as the environment of the ward. It was found that the respondents’ attitude towards the quality of provided services is influenced by socio-demographic factors. The results of the research created preconditions for identifying shortcomings and providing recommendations for the improvement of services. Keywords: health care quality, service, satisfaction. [From the publication]

DOI:
10.35988/sm-hs.2020.169
ISSN:
1392-6373; 2335-867X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/99239
Updated:
2022-12-17 14:52:27
Metrics:
Views: 20
Export: