LTKlinikinis mokymas yra labai svarbi slaugos programos studijų dalis, kuriai skiriama daugiau nei pusė visų numatytų kreditų per visą studijų laikotarpį. Studentų pasitenkinimas praktika yra susijęs su studijų kokybe ir teigiamu požiūriu į būsimą profesinį darbą. Siekiant geriau paruošti studentus profesinei veiklai, svarbu vertinti ne tik studijų programoje iškeltus tikslus ir numatytus studijų rezultatus, bet ir nuolat vertinti klinikinę mokymo(si) aplinką. Todėl šiame straipsnyje siekiama nustatyti Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (LSMU) slaugos bakalauro programos studentų pasitenkinimą klinikine praktika ir klinikinės praktikos organizavimu. Tyrime pabrėžiami svarbiausi veiksniai, kurie turi įtaką studentų pasitenkinimui klinikine praktika ir jos organizavimu. Raktažodžiai: Klinikinė praktika, pasitenkinimas praktika, praktikos organizavimas, praktinis mokymas. [Iš leidinio]
ENClinical training is a very important part of the nursing program, which receive more than half of the total credits provided during the entire study period. Student satisfaction with the internship is related to the quality of studies and to the positive approach towards future professional work. In order to prepare students for professional activities, it is important to evaluate not only the goals and intended learning outcomes set in the study program but also to continuously inspect the clinical learning environment. Therefore, this article aims to determine the satisfaction of Lithuanian University of Health Sciences (LUHS) nursing bachelor's program students with clinical practice and the organization of clinical practice. The study highlights the key factors that have the greatest impact on clinical practice and its organization satisfaction. Keywords. Clinical practice, satisfaction with practice, practice, organization of practice. [From the publication]