LTKintantys paslaugų vartotojų poreikiai, informacinių technologijų plėtra, didėjantis e. paslaugų poreikis ir kylantys kokybiniai reikalavimai verčia viešojo sektoriaus organizacijas vis ieškoti paslaugų kokybės gerinimo galimybių. Šiame straipsnyje atlikus mokslinės literatūros sisteminę analizę atskleidžiama viešųjų paslaugų ir jų kokybės samprata, charakterizuojami viešųjų paslaugų kokybės modeliai. Atlikus gyventojų anketinę apklausą raštu pristatomos tobulintinos paslaugų kokybės vietos Marijampolės savivaldybės administracijoje ir pasiūlytos paslaugų kokybės gerinimo galimybės. [Iš leidinio]
ENChanging needs of service users, development of information technologies, increasing the need for e-services and rising quality requirements are forcing public sector organizations to look for ways to improve the quality of services. In this article, a systematic analysis of the scientific literature reveals the concept of public services and their quality as well as characterizes the models of public service quality. After the written questionnaire survey of the population, the places of service quality to be improved in the Marijampolė municipality administration are presented and the possibilities of service quality improvement are offered. [From the publication]