LTŠiame straipsnyje pristatomi pagrindiniai Marijampolės kolegijoje įgyvendinto edukacinio projekto „Marijampolės regiono mokymosi visą gyvenimą centro, tenkinančio bendruomenės narių ir verslo bei socialinių įmonių įvairius mokymosi poreikius, įgalinančio nesimokančius asmenis įtraukti į mokymosi visą gyvenimą procesą, kūrimas“ rezultatai. Straipsnį sudaro trys dalys. Pirmojoje dalyje autorės analizuoja įsitraukimo į mokymosi procesą motyvavimo modelio tarptautinį ir nacionalinį kontekstus. Antroje dalyje aptaria mokymosi visą gyvenimą principų įgyvendinimą Marijampolės regione. Trečiojoje dalyje pristatomas įsitraukimo į mokymosi visą gyvenimą motyvavimo modelis. [Iš leidinio]
ENThe authors of the article present the main results of the educational project „Establishment of life-long learning centre in Marijampole region satisfying various learning needs of community members, bussiness and social organizations, and enabling persons / workers, who are not learning, to involve into the process of life-long learning“. The project was implemented by Marijampole College. The article consists of three parts. The authors have analysed the international and national contexts of the model of staff motivation to involve into teaching / learning process. The Lithuanian context of life-long learning implementation in Marijampole region is discussed in the second part. The authors present motivation model of involvement into life-long learning process in the third part of the article. [From the publication]