LTKiekvienas Europos Sąjungoje (ES) gyvenantis vartotojas ieško pasirinkimo galimybių, kokybės ir kainą atitinkančios vertės, tikisi gauti tikslią informaciją apie tai, ką perka, ir nori, kad vartotojo teisės būtų apsaugotos. Vartotojo sprendimai rinktis vieną ar kitą prekę taip pat skatina inovacijas, našumą ir ekonomikos augimą. Vartotojų teisių apsauga – vienas iš ES politikos prioritetų, siekiant užtikrinti vartotojų sveikatą, saugą, ekonominius interesus, teisę į informaciją, taip pat skatinti burtis į asociacijas savo interesų ginti. Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos duomenimis, 71 proc. Lietuvos gyventojų jaučiasi neginami Vartotojų teisių apsaugos įstatymo, todėl pristatomame tyrime siekiama įvertinti vartotojų žinias apie jų teises ir vartotojų teisių pažeidimus. [Iš leidinio]
ENEvery consumer living in today’s European Union is looking for choice possibilities, quality and value for the price. It is expected to get accurate information about what is bought and there is a wish to have consumers’ rights protected. Consumer decisions to choose one or another product also encourage innovation, productivity and growth of economics. Protection of consumer rights is one of the EU policy priorities in order to ensure the consumer health, safety and economic interests, the right to information, as well as to encourage them to join associations to defend their interests. According to the data of the Lithuanian National Consumers Federation, 71 percent of Lithuanian residents feel unprotected by Consumer Protection Law, so this study is to assess consumers’ awareness of their rights and consumer rights violation. [From the publication]