A Qualitative study of adult learners’ self-directed learning readiness in non-formal ESP online courses: Lithuanian students’ perspective

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
A Qualitative study of adult learners’ self-directed learning readiness in non-formal ESP online courses: Lithuanian students’ perspective
Alternative Title:
Kokybinis suaugusiųjų savivados pasirengimo tyrimas neformaliose profesinės anglų kalbos nuotolinėse studijose: lietuvių studentų perspektyva
In the Journal:
Pedagogika. 2022, 146, 2, p. 95-109
Summary / Abstract:

LTŠiuo t y rimu buvo siekiama ištirti Lietuvos studentų požiūrį į veiksnius, susijusius su savivada pagrįstu mokymusi. Šia me straipsnyje pateikiami suaugusiųjų savivados pasirengimo neformaliose profesinės anglų kalbos nuotolinėse studijose kokybinio tyrimo rezultatai. Tyrimas vykdytas pandemijos (2021 m. spalio, lapkričio mėn.) laikotarpiu, tuomet profesinės anglų kalbos mokymai vis dar buvo organizuojami nuotoliniu būdu, o tai reikalauja tam tikrų įgūdžių, įskaitant besimokančiųjų atsakomybę, autonomiją, – visa ta i edukologijos moksle yra siejami su savivados sąvoka. Šiuo kokybiniu t yrimu buvo siekiama ištirti Lietuvos suaugusių studentų požiūrį į veiksnius, su sijusius su pasi rengimu savivada pagrįstam mokymuisi . Tyrimo rezultatai atskleidė, kad dauguma suaugusių besimokančiųjų turėjo daugiausia teigiamą požiūrį į tokius aspektus kaip savikontrolė bei noras mokytis. Vis dėlto, nors apklausos dalyviai laikė save disciplinuotais, organizuotais, atsakingais, norinčiais gauti naujos informacijos, gebančiais rasti reikiamą informaciją, dauguma jų akcentavo mokytojo vaidmens svarbą, padedant nustatyti mokymo(-si) tikslus bei įvertinti progresą mokymo(-si) procese. Tyrimas atskleidė tam tikrą suaugusių besimokančiųjų perspektyvą, kuri gali padėti mokytojams sudaryti tinkamas mokymo(-si) strategijas savivadai ugdyti. Esminiai žodžiai: savivada pagrįsto mokymo(si) pasirengimas, savivada, suaugusiųjų švietimas, nuotolinis mokymas(is), profesinė anglų kalba. [Iš leidinio]

ENThis study aimed to explore Lithuanian students’ approaches towards the factors related to self-directed learning readiness. Fourteen adult respondents participated in structured in-depth interviews, where they answered questions based on the Self-Directed Learning Readiness Scale (Fisher et al., 2001). The conducted study revealed the students’ approaches that can positively contribute to the enhancement of learners’ self-directedness. Keywords: self-directed learning readiness, self-directedness, adult learners, online learning, English for specific purposes. [From the publication]

DOI:
10.15823/p.2022.146.5
ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Lithuanian undergraduate students' approaches to learning English for specific purposes / Nijolė Burkšaitienė, Jolita Šliogerienė. Journal of education culture and society. 2021, 12, 1, p. 469-477.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/98463
Updated:
2022-10-29 20:28:09
Metrics:
Views: 11    Downloads: 1
Export: