LTSmulkiojo ir vidutinio verslo privalumai yra visuotinai pripažinti ir turi lemiamą įtaką ekonomikos augimui ir socialiniam stabilumui. Nedidelių įmonių steigimas skatina visuomenės užimtumą ir yra vienas svarbiausių darbo vietų kūrimo šaltinių, tačiau svarbu rasti verslo nišą, kurioje verslo idėja pasiteisintų ir numatyti, kaip bus administruojama įsteigta įmonė, kad jos veikla būtų sėkminga. Straipsnyje aptariama smulkiojo ir vidutinio verslo reikšmė teoriniu aspektu, pateikiama pasirinkta verslo idėja ir įvertinamos jos realizavimo galimybės. Verslo idėja – įsteigti juodojo metalo supirkimo įmonę „KEDMETAL” Kėdainių mieste, kuri iš juridinių ir fizinių asmenų supirktų juodojo metalo laužą ir dalinai paruoštų jį perdirbimui. Planuojamas verslas orientuotas ne tik į pelno siekimą, bet ir į aplinkosaugos veiklą, socialinės atsakomybės taikymą versle. Atlikus rinkos tyrimą (apklausus potencialius klientus ir įvertinus konkurentus), išanalizavus veiklos organizavimo ir administravimo bei finansines galimybes, galima teigti, kad verslo idėja pasiteisins ir, organizavus šį verslą, galima tikėtis teigiamų rezultatų. [Iš leidinio]
ENThe benefits of small and medium-sized enterprises are widely recognized and have a decisive impact on economic growth and social stability. Starting a small business boosts public employment and is one of the most important sources of job creation, but it is important to find a business niche where the business idea pays off and anticipate how the start-up will be managed to be successful. The article discusses the significance of small and medium business in a theoretical aspect, presents the chosen business idea and its implementation possibilities. The business idea is to establish a ferrous metal purchasing company KEDMETAL in Kėdainiai, which would purchase ferrous scrap metal from legal entities and individuals and partially prepare it for recycling. The planned business is focused on not only the pursuit of profit, but also on environmental activities and the application of social responsibility in business. After conducting a market research (interviewing potential customers and evaluating competitors), analysing the organization and administration of activities and financial possibilities of the activity, it can be stated that the business idea will pay off and positive results can be expected after organizing this business. [From the publication]