"Girstučio“ kultūros ir sporto centro internetinio marketingo vertinimas

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
"Girstučio“ kultūros ir sporto centro internetinio marketingo vertinimas
Alternative Title:
Evaluation of online marketing of Girstutis culture and sports center
Summary / Abstract:

LTTobulėjant technologijoms, augant socialinių tinklų naudotojų skaičiui, plečiasi marketingo internete galimybės. Įvairios organizacijos investuoja vis daugiau savo energijos ir marketingo biudžetų lėšų į internetinį bei socialinių tinklų marketingą. Šiame straipsnyje tiriama „Girstučio“ kultūros ir sporto centro lankytojų nuomonė apie jų vykdomą internetinį marketingą. Straipsnyje analizuojami Lietuvos ir užsienio autorių moksliniai darbai, nagrinėjantys internetinio marketingo sampratą bei priemones, pristatomi „Girstučio“ internetinio marketingo elementai bei atlikto empirinio tyrimo rezultatai. Kiekybiniu tyrimu siekta išsiaiškinti, kaip nagrinėjamos organizacijos klientai vertina jų vykdomą internetinį marketingą, kuris daugiausiai pasireiškia per socialinių tinklų marketingą ir interneto svetainės valdymą. Tyrimo rezultatai parodė, kad „Girstučio“ kultūros ir sporto centro vykdomas internetinis marketingas nėra pakankamai efektyvus, respondentai pasigenda nagrinėjamos organizacijos aktyvumo internetinėje erdvėje. Naudoti tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa. [Iš leidinio]

ENAs technology advances and the number of social network users grows, so do the opportunities for online marketing. Various organizations are investing more and more of their energy and marketing budgets in online and social network marketing. Therefore, this article examines customer opinion about Girstutis Culture and Sports Center online marketing. The article analyzes the scientific works of Lithuanian and foreign authors, exploring the concept and tools of online marketing, presents elements of Girstutis Internet marketing and the results of the empirical research. The quantitative research aimed to find out how the clients of the organization in question evaluate their online marketing, which is mainly manifested through social network marketing and website management. The results of the research showed that the online marketing carried out by Girstutis Culture and Sports Center is not effective enough, the respondents lack the activity of the organization online. Research methods used in the article – analysis of scientific literature, questionnaire survey. [From the publication]

ISSN:
2538-7669
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/98141
Updated:
2023-12-01 14:46:58
Metrics:
Views: 12    Downloads: 3
Export: