LTKiekviena organizacija skirtingai investuoja į marketingo priemonės, vienos daugiau, kitos mažiau, tačiau visos turėtų taikyti tam tikras komunikacijos priemones, kad pritrauktų naujų klientų ir neprarastų esamų. Kiekvienai įmonei privalu išsiaiškinti, kokia aplinka juos supa, kokios yra galimybės rinkoje, kaip vartotojai reaguoja į tam tikrus pokyčius, kokie veiksniai lemią pasirinkimą, kodėl padidėja ar sumažėja prekės ženklo populiarumas, o tai padeda išsiaiškinti vartotojų nuomonių tyrimas. Prekės ženklo „Gubernija“ vartotojų nuomonės tyrimas buvo atliekamas 2018 metais spalio mėnesį, gauti duomenys leidžia daryti išvadas, pateikti rekomendacijas, kaip pasiekti geresnį ženklo pasirinkimą vartotojų tarpe. [Iš leidinio]
ENEach organization uses marketing tools differently, investing costs according to the situation. Each one requires different amounts, ones mores, and others less, but all organizations should use communication tools to maintain existing customers or attract new ones. Every company needs to find out what environment they are surrounded by, what are the opportunities in the market, how consumers respond to certain changes, what are the factors that make the choice, why it increases or decreases the popularity of the brand, which is explained by the consumer survey. The Gubernija consumer opinion survey was conducted in October 2018, and the findings allow us to draw conclusions on how to achieve better consumer choice. [From the publication]