LTŠiame straipsnyje nagrinėjami naujų darbuotojų adaptacijos ypatumai teoriniu bei praktiniu aspektu. Straipsnyje siekta atskleisti organizacinės adaptacijos sampratą ir adaptacijos proceso rūšis mokslininkų požiūriu. Pateikti pagrindiniai adaptacijos etapai ir veiksniai, turintys teigiamos arba neigiamos įtakos darbuotojų adaptacijai bei naujo darbuotojo adaptaciją organizacijoje lengvinantys metodai. Taikant kokybinio ir kiekybinio tyrimo metodus, vertinama naujų darbuotojų adaptacija skambučių centre. Aprašomas tyrimo procesas, jo sudėtinės dalys ir gauti rezultatai. Atskleidžiama, kaip adaptacijos procesas vyksta įmonėje, kaip jį vertina darbuotojai ir vadovas, kokie yra esminiai veiksniai, lemiantys naujų darbuotojų adaptaciją verslo įmonėje bei parengtos tyrimo išvados. [Iš leidinio]
ENIn this article analyses peculiarities of adaptation of new employees in theoretical and practical aspects. The article aims to reveal the concept of organizational adaptation and the types of adaptation process from scientists point of view. Are presented the main stages and factors of adaptation that have a positive or negative impact on the adaptation of employees and methods that facilitate the adaptation of a new employee in an organization. Applying qualitative and quantitative research methods, the adaptation of new employees in the call center is evaluated. Describe the research process, its components and the results obtained. It reveals how the adaptation process going on in the company, how it is evaluated by employees and manager, what are the key factors that determine the adaptation of new employees to a business enterprise and made conclusions. [From the publication]