LTStraipsnyje analizuojami prekės ženklo ,,Tundra“ gaminių žinomumas ir jų sąsaja su veiksniais labiausiai lemiančiais šio prekės ženklo žinomumą. Ekologiškų produktų, šiuo atveju batonėlių ir užkandžių, rinkoje vis daugėja. Daugelis vartotojų žiūri skeptiškai į ekologiškus produktus todėl pritraukti klientus yra gana sudėtinga. Ekologiška ,,Tundros‘‘ produkcija rinkoje tik du metus dėl šios priežasties buvo nuspręsta atlikti rinkos tyrimą ir išsiaiškinti ar prekės ženklas žinomas ir kokie veiksniai daro įtaką prekės ženklo žinomumui. Šiame straipsnyje pateikta analizuojamas prekės ženklas ir atlikto tyrimo rezultatų analizė, kurios pagalba įvertinta prekės ženklo „Tundra“ žinomumas. [Iš leidinio]
ENThe article examines the brand awareness of the Tundra brand and their link with the factors leading to the brand awareness. Many consumers are skeptical about organic products, so attracting customers is quite difficult. The eco-friendly production of Tundra has only been on the market for four years, for which reason it was decided to conduct a market survey to find out whether the brand is well known and what factors are affected. This article provides an analysis of the brand, the research methodology, and the analysis of the results of the research what would help to make the Tundra brand known and the factors that influence it. [From the publication]