LTMobili prekyba maisto produktais – tai galimybė aprūpinti produktais žmones, gyvenančius atokiose gyvenvietėse. Mobili prekyba gali prisidėti prie žmonių gyvenimo kokybės gerinimo, mažinti atskirtį tarp sveikų ir turinčių sveikatos problemų žmonių, tarp jaunesnio ir vyresnio amžiaus žmonių, tarp miesto ir kaimo gyventojų. Tokia prekybos forma tampa ypač reikalinga sudėtingų situacijų (pavyzdžiui, COVID-19 pandemijos) metu, kuomet dėl judėjimo suvaržymų tarp savivaldybių žmonės ne visada gali nuvykti į kitas savivaldybes nusipirkti būtinų maisto produktų. Straipsnyje aptariama mobilios prekybos maisto produktais svarba teoriniu aspektu, pateikiama verslo idėja – įsteigti maisto prekių parduotuvę ant ratų, kuri pagal nustatytą grafiką vyktų į atokias gyvenvietes Vilkaviškio rajone, kuriose yra nepakankamas gyventojų aprūpinimas maisto produktais. Planuojamas verslas orientuotas ne tik į siekį pelningai dirbti, bet ir į socialinę veiklą, stengiantis užtikrinti geresnę gyvenimo kokybę senjorams, žmonėms su judėjimo negalia, turintiems kitų sveikatos problemų, neturinčių galimybių nuvykti į dideles parduotuves ar prekybos centrus. Įvertinus potencialių pirkėjų nuomonę ir konkurencinę aplinką, atlikus SSGG analizę ir aptarus finansines prognozes, galima teigti, kad verslo idėja pasiteisins ir galima tikėtis teigiamų rezultatų tiek finansiniu požiūriu, tiek socialiniu aspektu. [Iš leidinio]
ENMobile food trade is an opportunity to supply products to people living in remote places. Mobile trade can contribute to improving people's quality of life, reducing the gap between healthy and people with health problems, between younger and older people and between urban and rural residents. This form of trade becomes particularly necessary in difficult situations (for example, COVID - 19 pandemic) when due to movement restrictions between municipalities, people are not always able to go to other municipalities to buy necessary food products. The article discusses the importance of mobile food trade from a theoretical point of view and presents a business idea – to establish a grocery store on wheels, which, according to the set schedule, would go to remote places in Vilkaviskis district, where there is insufficient food supply for residents. The planned business is focused not only on the pursuit of profitable work, but also on social activities aimed at ensuring a better quality of life for seniors, for people with reduced mobility and other health problems, who are not able to go to large stores or supermarkets. After assessing the opinion of potential consumers and competitive environment, performing SWOT analysis and discussing the financial forecasts, it can be stated that the business idea will serve the purpose and positive results can be expected both financially and socially. [From the publication]