LTSprendimų priėmimo procesas organizacijose gali būti įvairiapusis ir analizuojamas apžvelgiant etapus, fazes, tačiau procesas turėtų būti sėkmingas. Pastebima, kad sėkmingas sprendimų priėmimas yra tada, kai pasirenkama geriausia alternatyva. Atsižvelgiant į skirtingus sprendimų priėmimo organizacijose būdus galima teigti, kad į sprendimų priėmimo procesus galima žiūrėti iš įvairių perspektyvų. Tyrimo tikslas – įvertinti sprendimų priėmimo procesą SPA organizacijoje. Siekiant užsibrėžto tikslo naudoti metodai: literatūros šaltinių analizė, apklausa raštu. Atliktus SPA organizacijos darbuotojų apklausą nustatyta, kad SPA organizacijoje priimant sprendimus įvertinamas sprendimo poveikis, siekiama skaidrumo ir sprendimų novatoriškumo. Atskleista, kad organizacijos kultūra daro įtaką ne tik asmeniniams SPA organizacijos darbuotojų sprendimams, tačiau ir kitoms SPA organizacijoms. Priimant sprendimus organizacijoje darbuotojai remiasi turimomis kompetencijomis, patirtimi ir intuicija. Nustatyta, kad kai priimami sprendimai susiję su SPA organizacija jie siekia, kad viskas būtų atlikta iki galo ir galvoja, kad sprendimų priėmimo procesas galėtų būti sklandesnis ir norėtų pagerinti savo gebėjimus pasirinkti tinkamus sprendimus, kurie būtų palankūs ne tik asmeniškai, bet ir visai organizacijai. [Iš leidinio]
ENThe decision making process in organizations can be multifaceted and analyzed by reviewing the stages, phases, but the process should be successful. It is observed that successful decision making is when the best alternative is chosen. Given the different ways in which decision making takes place in organizations, it can be argued that decision making processes can be viewed from a variety of perspectives. The aim of the research is to evaluate the decision making process in the SPA organization. Methods used to achieve the set goal: analysis of literature sources, written survey. A survey of SPA organization staff found that decision making in the SPA organization assesses the impact of the decision, seeks transparency and innovates the decisions. It was revealed that the culture of the organization influences not only the personal decisions of the employees of the SPA organization, but also other spa organizations. When making decisions in an organization, employees rely on their existing competencies, experience and intuition. It has been found that when decisions are made about a spa organization, they strive to get things done and think the decision-making process could be smoother and want to improve their ability to choose the right solutions that benefit not only the individual but the organization as a whole. [From the publication]