Pagėgių savivaldybės turizmo vietovės prekės ženklo identiteto ir įvaizdžio vertinimas

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pagėgių savivaldybės turizmo vietovės prekės ženklo identiteto ir įvaizdžio vertinimas
Alternative Title:
Evaluation of Pagėgiai Municipality Destination Brand Identity and Image
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTGlobalizacijos proceso stipriai paveiktame pasaulyje, turizmo rinką veikia didelė konkurencija: ne tik tarp atskirų turizmo produktų, bet ir tarp pačių turizmo vietovių. Turizmo vietovės siekia didesnio žinomumo, pranašumo prieš kitas vietoves. Turizmo vietovės, tinkamai išnaudodamos savo gamtinius, kultūrinius išteklius, vertybes, nori sukurti turizmo vietovei socialinę ir ekonominę gerovę. Tokiems tikslams pasiekti buvo imtasi kurti turizmo vietovės prekės ženklą, kuris pozicionuoja ir diferencijuoja turizmo vietovę kitų vietovių atžvilgiu, sukuria išskirtinį ir teigiamas emocijas sukeliantį turizmo vietovės įvaizdį. Turizmo vietovės prekės ženklo kūrime dalyvauja skirtingi suinteresuotieji subjektai. Kiekvienas tų subjektų turi skirtingas pažiūras ir kitokius keliamus tikslus turizmo vietovės prekės ženklui. Dėl to, iškyla problema, kaip suderinti visų suinteresuotų subjektų požiūrius, koks turi būti turizmo vietovės prekės ženklas. Atliktas tyrimas atskleidė, kad Pagėgių savivaldybė susiduria su vidinės ir išorinės komunikacijos stoka, savivaldybė yra mažai žinoma tarp potencialių turistų. Tyrimas taip pat parodė, kad yra poreikis kurti turizmo vietovės prekės ženklą, kuris atspindėtų skirtingų suinteresuotųjų subjektų požiūrius į vietovę, sujungtų vietovės unikalumus ir taptų krašto vizitine kortele. [Iš leidinio]

ENIn the 21st century, we live in a globalized world where the tourism market is subject to competition. Every country, region, city or destination has to compete with each other to become more visible and to attract investments and tourists. Brand image management of destinations has become a significant trend in the modern tourism market (Rather and Hollebeek, 2019). Destination brand must reflect the needs of the stakeholders, the identity of the destination perceived by the local population and the image of the destination illegible by visitors. A unified and unique brand of the destination can distinguish it from others, popularize, raise the satisfaction of destination for residents. The problem of the work is that different stakeholders are involved in the destination branding. Each of them have different views and different goals for the destination brand. Therefore, there is a need to harmonize the views of all stakeholders on what destination brand should be. The aim of the work is to evaluate the identity and image of the Pagėgiai municipality destination brand. The study revealed that Pagėgių municipality faces a lack of communication, the municipality is known among potential tourists. The study also showed that there is a need to create a brand for destination, which would reflect the views of every stakeholders of the area, would unify the uniqueness of the area and would become the business card of the country. In order to increase communication between stakeholders and increase the awareness of the destination, it is recommended to create a brand of Pagėgiai municipality, which would reflect the results of identity and image obtained during the research. It is necessary to involve local communities, residents, tourism specialists, entrepreneurs and tourists in the creation of a destination brand. These entities may be brought together by a working group. [From the publication]

ISSN:
2538-7669
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/97909
Updated:
2023-12-01 14:46:42
Metrics:
Views: 12    Downloads: 1
Export: