Įmonės įvaizdžio socialinėje medijoje formavimo sprendimai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Įmonės įvaizdžio socialinėje medijoje formavimo sprendimai
Alternative Title:
Decisions for company image formation in social media
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamas įmonės įvaizdis, socialinės medijos bei jų tarpusavio sąsajos formuojant įmonės įvaizdį. Įmonės įvaizdis sudaromas iš vidinio ir išorinio įmonės įvaizdžio. Vidinis įvaizdis yra darbuotojai, jų motyvacija. Išorinis įvaizdis yra tai, kaip įmonę mato klientai ar investuotojai. Klientai įmonę vertina pagal jos reputaciją, vadovo ir personalo komunikacija, kompetencija ir elgesį, taip pat svarbu yra kainos ir kokybės santykis, darbų atlikimo greitis ir prekės ženklo išskirtinumas. Teoriniai aspektai pagrindžiami empiriniu įmonės įvaizdžio socialinėje medijoje formavimo tyrimu – anketa, kuriame dalyvavo 231 respondentas. Atliktu tyrimu išsiaiškinta, jog formuoti įmonės įvaizdį socialinėse medijose yra svarbu, o tai tikslingiausia daryti tinkamu įmonės puslapiu, aiškia komunikacija bei turint tinkamą reputaciją. [Iš leidinio]

ENThis article analyzes company image, social media and their interrelations in forming the company image. The image of a company consists of the internal and external image of the company. Internal image consists of the employees, their motivation, communication. External image is how the company is seen by customers or investors. Customers value the company based on its reputation, communication and competence of its manager and staff, as well as price-quality ratio, speed of work and brand uniqueness. Theoretical aspects are based on an empirical study of the formation of the company's image on social media - a questionnaire in which 231 respondents participated. The research revealed that it is important to form the company image on social media, which is most appropriate to do with the right page of the company, clear communication and a good reputation. [From the publication]

ISSN:
2538-7669
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/97873
Updated:
2024-11-29 20:39:45
Metrics:
Views: 4    Downloads: 1
Export: