LTDarbo organizavimą galima priskirti prie užduočių organizavimo ar jų koordinavimo. Tačiau darbo organizavimą galima apibūdinti ir kaip tam tikrą sistemą, kurią sudaro darbo turinio analizė, naujosios technologijos, darbuotojų galimybės, darbo planavimas, darbo metodai. Darbo organizavimo kokybė priklauso nuo organizacijoje planuojamo darbo laiko, darbo pasidalijimo, taikomų darbo metodų ir kitų veiksnių. Darbo organizavimas bendrovėse yra svarbus, kad darbo vietoje žmogus jaustųsi saugus, nejaustų rizikos, taip pat darbo aplinka nekeltų papildomo streso, vyrautų pozityvi darbo aplinka. Tikslas – atlikti darbo organizavimo tyrimą ir pateikti darbo organizavimo gerinimo rekomendacijas. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad UAB „Alfa“ vyrauja darbo organizavimo problemos: didelis darbo krūvis, komandos narių trūkumas, laiko stygius ir blogas mikroklimatas. [Iš leidinio]
ENWork organization can be attributed to the organization of tasks or their coordination. However, work organization can be described as a certain system as well, which consists of the analysis of work content, new technologies, employee opportunities, work planning, work methods. The quality of work organization depends on time management, division of labour, working methods applied in the company, a positive work environment and other factors. The organization of work is important in the companies in order that a person would feel safe, no risk in the workplace as well as the work environment would not cause additional stress, and this leads to positive work environment. The aim is to conduct a study on work organization and provide recommendations for improving work organization. After analyzing a quantitative research, the results showed that in UAB „Alfa“ exist problems in the work organization: large amount of workload, shortage of workers and time as well as poor microclimate. [From the publication]