UAB "Maxima.lt" makroaplinka ir jos veiksniai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
UAB "Maxima.lt" makroaplinka ir jos veiksniai
Alternative Title:
UAB “Maxima.lt” macro-environment and it’s factors
Summary / Abstract:

LTKiekviena įmonė vykdydama veiklą susiduria su nuolat kintančia aplinka, kurios elementus ne visada įmanoma kontroliuoti. Kartais šie elementai lemia įmonės sėkmę ir veiklos rezultatų gerėjimą, kartais jie sukelia įvairių sunkumų, mažina pelną. Todėl svarbu žinoti, kokie makroaplinkos veiksniai lemia jos veiklą, juos analizuoti ir įvertinti. Straipsnyje atskleista makroaplinkos samprata ir ją sudarantys elementai. Taip pat išanalizuotas makroaplinkos poveikis UAB „Maxima LT“ veiklos rezultatams. Gauti rezultatai parodo, kad UAB „Maxima LT“ pagrindiniai veiklos rezultatus lemiantys makroaplinkos elementai yra politiniai-teisiniai veiksniai: įstatymų priėmimas, pakeitimas bei veiklos reglamentavimas, taip pat didelę įtaką daro ekonominė aplinka – BVP, vartotojų pajamų pokyčiai, socialinė aplinka – demografiniai pokyčiai bei technologijų pažanga, kuri padeda gerinti teikiamų paslaugų kokybę. [Iš leidinio]

ENEvery company in the course of activities faces constantly changing surroundings whose elements are not always possible to control. Sometimes these elements lead to success of the company and performance improvement, also they may cause various difficulties, reduce profits. That is why it is important to know, what macro-environmental factors determines its activities, to analyse and evaluate them. The article reveals the concept of macro-environment and the elements it consists of. The impact of the macro-environment on UAB “Maxima LT” performance was also analysed. The results show, that the main factors of the macro-environment determining the performance of UAB “Maxima LT” are political-legal factors: adoption of laws, the change of it and the regulation of activities, it is also strongly influenced by the economic environment – GDP, changes of consumer income, social environment – demographical changes and the improvement of technologies, which helps to improve the quality of the provided services. [From the publication]

ISSN:
2538-7669
Related Publications:
Marketingas / Vytautas Pranulis, Arvydas Pajuodis, Sigitas Urbonavičius, Regina Virvilaitė. Vilnius : Garnelis, 2008. 602 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/97808
Updated:
2023-12-01 14:46:32
Metrics:
Views: 64    Downloads: 12
Export: