LTStraipsnyje pristatomi socialinio darbo studentams skirtos elektroninio mokymosi programos bandymo tarptautiniu lygiu rezultatai. Programos bandyme dalyvavo keturių Europos aukštųjų mokyklų studentai (Šefildo, Tartu, Vilniaus universitetų ir Utrechto Hogeschool). Elektroninėje erdvėje jiems buvo pateiktas neįgalaus asmens problemiškos socialinės adaptacijos atvejis, kurį, vadovaujant dėstytojams, jie turėjo sinchroniškai išanalizuoti programoje nurodytomis pakopomis. Mokymo programos tikslas - ugdyti studentų tarpkultūrinę kompetenciją, gebėjimus atlikti lyginamąją analizę, padėti jiems giliau suprasti ryšį tarp skirtingų šalių socialinės politikos ir socialinio darbo praktikos. Studentų refleksijos bei atvejo sprendimo proceso analizė parode, kad tokia programa yra tinkama ugdyti būsimų socialinių darbuotojų profesinę ir asmenine kompetenciją tarptautiniu lygiu. Vertindami elektroninio mokymosi programą, studentai konstatavo, kad ji leido jiems naujai pažvelgti i savo šalių socialinę situaciją, geriau suprasti tarptautinio socialinio darbo tendencijas ir suteikė lyginamųjų tyrimų patirties. Programos bandymas padėjo identifikuoti ir distancinio mokymo trūkumus, į kuriuos būtina atsižvelgti taikant ją ateityje. [Iš leidinio]
ENThis article presents the results of a pilot of a cross-national learning process within the context of social work education. The pilot was carried out in the electronic environment by students from four European universities (Hogeschool Utrecht, Sheffield, Tartu and Vilnius). The analysis of the social work case of a disabled person was aimed at developing students’ abilities to make sensitive cross-national comparisons, to communicate within a different language and cultural context and to demonstrate understanding between practice and policy in a different country. Students’ reflections revealed the relevance of cross-cultural social work case analysis for developing future social workers’ professional and personal competencies. The study offered new insights into the social reality of the students’ own countries, into social work education and practice, and provided a broader understanding of international social work trends. The evaluation of the piloted e-learning programme indicated the advantages and limitations of long distance, cross-national learning. [From the publication]