Ryšių su klientais valdymo skaitmenizavimas įmonėse

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ryšių su klientais valdymo skaitmenizavimas įmonėse
Alternative Title:
Digitization of customer relationship management in companies
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama ryšių su klientais valdymo sistemų teikiama nauda įmonėms. Konkurencinėje ir nuolat kintančioje ekonominėje aplinkoje, šiomis dienomis technologijos verslams suteikia didžiulį potencialą ir visas galimybes savo veiklą paversti daug efektyvesne. Ryšių su klientais valdymas yra bene svarbiausias verslo procesas, skatinantis palaikyti ir kurti santykius su vartotojais. CRM sistemos, kurių pagrindinės priemonės laikomos skaitmenizacija, dirbtinis intelektas ir komunikacijos įrankiai, prisideda prie efektyvesnio santykių su klientais vystymo, taip įgaunant konkurencinį pranašumą ir gerinant bendrus įmonių veiklos rodiklius. Straipsnyje remiantis įvairių užsienio autorių literatūra bus analizuojama skaitmenizacijos, dirbtinio intelekto, CRM sistemų ir komunikacijos priemonių reikšmė, bei poveikis organizacijų veiklai, o informacija leis suprasti technologijų svarbą ir galią verslo kontekste. [Iš leidinio]

ENThe article analyzes the benefits of customer relationship management systems for companies. In a competitive and constantly changing economic environment, these days technology offers a huge potential and all the possibilities for businesses to make its activities much more efficient. Customer relationship management is probably the most important business process that promotes maintaining and building relationships with consumers. CRM systems‘ main tools of which are considered to be digitalization, artificial intelligence contribute to more effective development of customer relationships, thus gaining a competitive advantage and improving the overall performance indicators of companies. The article will analyze the significance of digitalization, artificial intelligence, CRM systems and communication tools, as well as the impact on the activities of organizations. All the information will allow to understand the importance and power of technologies in the context of business. [From the publication]

ISSN:
2538-7669
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/97781
Updated:
2023-12-01 14:46:29
Metrics:
Views: 19
Export: