LTŠiuolaikinėje, rinkos ekonomikos sąlygomis veikiančioje aplinkoje, organizacijos siekdamos išlikti privalo komunikuoti, todėl komunikacija, tampa vienu svarbiausių vadybos veiksnių. Komunikacijos vadyboje svarbus turinys ir kanalai, per kuriuos jis yra skleidžiamas. AB „Utenos trikotažas“ dirba sudėtingoje konkurencinėje aplinkoje, nes drabužių rinkoje yra didelė konkurencija – Lietuvos rinkoje prekiaujama įvairiausių prekės ženklų apranga. Dėl to įmonei reikia ieškoti būdų kaip užtikrinti ne tik produkcijos kokybę, bet ir informacijos sklaidą apie ją. Taip pat tinkama komunikacija leidžia išlaikyti klientų lojalumą. Tyrime ištirta UAB „Utenos trikotažas“ komunikacija socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje, taip pat apklausti klientai, kurie vertino šios komunikacijos efektyvumą ir įtraukiamumą bei pasiūlytos tobulinimo galimybės. [Iš leidinio]
ENIn today’s market economy environment, organizations need to communicate in order to survive, making it one of the most important management factors. Content and the channels through which it is disseminated are important in communication management. Utenos Trikotažas AB operates in a difficult competitive environment, as there is a lot of competition in the clothing market – various brands of clothing are sold in the Lithuanian market. As a result, the company needs to find ways to ensure not only the quality of production, but also the dissemination of information about it. Proper communication also allows you to maintain customer loyalty. The study examined the communication of UAB Utenos trikotažas in social networks and the media, as well as interviewed customers who evaluated the effectiveness and involvement of this communication and the possibilities for improving the offer. [From the publication]