LTKomunikacijos procesai verslo įmonių vadyboje svarbūs įvairiose organizacijos veiklos srityse ir personalo valdyme. Jie padeda išsiskirti konkurencinėje aplinkoje, kurti patrauklaus darbdavio, partnerio, paslaugos ar produkto kūrėjo arba platintojo įvaizdį. Sukūrus gerai veikiančią vidinės komunikacijos procesų vadybą lengviau ne tik organizuoti ir administruoti įmonės veiklą, bet ir perteikti personalui organizacijos kultūrą, vertybes, tikslus. Taip pat svarbus ne tik komunikacijos procesų valdymas, bet ir visų darbuotojų į jį įsitraukimas, nes kiekvienas darbuotojas prisideda prie įmonės įvaizdžio stiprinimo. Straipsnyje analizuojama, ar UAB „Tauras LT“ skiria pakankamą dėmesį vidinei komunikacijai darbuotojų požiūriu, tirtas vadovų požiūris į šią sritį. Gavus tyrimo rezultatus įvertinta ir apibendrinta vidinės komunikacijos įmonėje būklė. Tai leido įžvelgti galimas problemas tolesniame vidinės komunikacijos organizacijos organizavime ir patiekti šio proceso tobulino būdai. Tyrime taikytas kiekybinės darbuotojų apklausos ir įmonės vadovo interviu metodas. [Iš leidinio]
ENCommunication processes in business management are important in various areas of an organization's operations and personnel management. They help to stand out in a competitive environment, to create the image of an attractive employer, partner, service or product developer or distributor. Creating a well-functioning management of internal communication processes makes it easier not only to organize and administer the company's activities, but also to convey to the staff the organization's culture, values and goals. Not only the management of communication processes is also important, but also the involvement of all employees in it, as each employee contributes to strengthening the image of the company. The article analyzes whether UAB Tauras LT pays sufficient attention to internal communication from the point of view of employees, and examines the attitude of managers in this area. After receiving the results of the research, the condition of internal communication in the company was assessed and summarized. This allowed us to see possible problems in the further organization of the internal communication organization and provided ways to improve this process. The study used a method of quantitative employee survey and company manager interview. [From the publication]