LTStraipsnyje nagrinėjama Kauno miesto turistinio įvaizdžio formavimo, pasitelkiant kino industriją, galimybė. Pateikiamos miesto turistinio įvaizdžio bei kino turizmo sampratos, aptariami ryškiausi kino turizmo kaip alternatyvios marketingo priemonės atvejai. Tyrimas remiasi dabartinės Kauno kino industrijos ir turistinio miesto įvaizdžio situacija. Tyrimo rezultatas – rekomendacinis modelis Kauno savivaldybei, kino industrijos atstovams ir kitiems suinteresuotiesiems, kaip būtų galima vystyti kino industriją Kaune ir įtraukti ją į Kauno miesto turistinio įvaizdžio formavimo procesus. Atsakant į probleminį klausimą – kino industrijos integracija į miesto turistinio įvaizdžio formavimą paremta skirtingų suinteresuotųjų bendradarbiavimu ir įmanoma tik plėtojant pačią kino industriją, o jos vystymasis turi prasidėti nuo edukacijos ir plėtotis įgyvendinant realias įvaizdžio ir kino strategijas. [Iš Įvado]Reikšminiai žodžiai: Kino turizmas; Miesto turistinis įvaizdis; Kino industrija; Galimybių tyrimas. Keywords: Film tourisms; City touristic image; Film industry; Feasibility study.
ENThis article analyses the development opportunities of film industry and its integration into Kaunas city touristic image formation process. Theoretical part of this paper represents basic concepts of touristic image, film tourism, factors that influence it as well as stakeholders of city touristic image. This research represents the current situation of Lithuanian and Kaunas film industry as well as city image placement opportunities. The result of this research is recommendatory model to Kaunas municipality as well as film industry and other stakeholders, which helps to understand how to develop film industry in Kaunas and how to integrate it into Kaunas city touristic image formation process. Answering the main research question – film industry integration into city touristic image formation should be based on stakeholders’ cooperation and it is only possible by film industry development. The development should start from education and progress with implementation of real strategies of film industry and image. [From the publication]