LTStudijų kokybės ir patrauklumo siekis deklaruojamas kaip prioritetinis daugelyje aukštojo mokslo studijas realizuojančių institucijų. Aukštojo mokslo kokybė visų pirma suprantama kaip geras išsilavinimas, kuris matuojamas sėkmingu įsidarbinimu, darbdavių atsiliepimais ir absolventų pasitenkinimu savo studijomis. Straipsnyje pateikiami absolventų nuomonės tyrimo, taikant rekomendavimo rodiklį (NPS), rezultatai. NPS taikymas būdingas verslo įmonėms, siekiančioms įvertinti vartotojų pasitenkinimo lygį. Studijų kokybės vertinimui šis rodiklis naudojamas kur kas rečiau. Atlikto tyrimo rezultatai atskleidžia absolventų pasitenkinimo studijomis lygį bei požiūrį į institucijos vertybes, kaip studijų kokybę formuojantį komponentą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Studijų kokybė; Vartotojų pasitenkinimas; Rekomendavimo rodiklis (NPS). Keywords: Study quality; Consumers satisfaction; Net promoter score (NPS).
ENThe aspiration of the quality and attractiveness of studies is declared a priority in many institutions implementing higher education. The quality of higher education is primarily understood as a good education, which is measured by successful employment, feedback from employers and graduates’ satisfaction with their studies. The article presents the results of the graduate opinion survey using the recommendation indicator (NPS). The application of NPS is typical for businesses seeking to assess the level of consumers’ satisfaction. This indicator is used much less often to evaluate the quality of studies. The results of the research reveal the level of graduates’ satisfaction with the courses studied and their attitude towards the values of the institution as a component forming the quality of studies. [From the publication]