LTDėl specifinio reguliavimo objekto reklamos teisinis reglamentavimas dažnai analizuojamas kartu su vartotojų teisių apsaugos ar nesąžiningos konkurencijos klausimais ar net sudaro šių teisės sričių dalį (pavyzdžiui, ir Europos Sąjungoje tam tikrų reklamos klausimų reglamentavimas neatsiejamas nuo vartotojų teisių apsaugos ar nesąžiningos konkurencijos). Lietuvoje reklamos teisinį reglamentavimą iš principo galima laikyti atskira sritimi, tačiau tiek vartotojų teisių apsauga, tiek nesąžininga konkurencija turi labai daug įtakos reklamos teisinio reguliavimo apimčiai ir turiniui. Reklamos teisinis reglamentavimas vis dar formuojasi, todėl atsiranda poreikis analizuoti įvairiusjo klausimus - ieškoti efektyvaus teisinio reguliavimo, spręsti teisinio reguliavimo problemas ir pan. Dar vienas dalykas, verčiantis kalbėti apie reklamos teisinį reglamentavimą, yra faktas, kad šiais laikais labai dažnai reklama balansuoja ties teisėtumo ir neteisėtumo riba: verslininkas, norėdamas, kad jo reklamos kampanija būtų išskirtinė ir kuo efektyvesnė, dažnai būna priverstas sugalvoti tokių reklamos priemonių, kurių teisėtumas iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti abejotinas (balansuojama ties tuo, kas leistina, ir ties tuo, kas draudžiama). Tai - dar vienas argumentas, kodėl reikia analizuoti įvairius reklamos teisinio reglamentavimo aspektus ne tik siekiant sužinoti, kas galima ir kas draudžiama reklamos srityje, bet ir ieškant galimybių pasinaudoti tokia reklama, kuri lyg balansuoja ties leistinumo ir neleistinumo riba (dažnai tokiu būdu ypač atkreipiamas vartotojų dėmesys), tačiau netampa neleistina ar nelegalia, o po ilgų diskusijų ar net teismų maratonų pripažįstama teisėta ir leistina. Be to, kaip pamatysime, nedidelis teisėtos reklamos ribos peržengimas verslo požiūriu gali būti pateisinamas, o teisiniu požiūriu - netoleruotinas.Šioje knygoje analizuojami įvairūs reklamos teisinio reglamentavimo aspektai, juos aptariant ir verslo požiūriu: siekiama paaiškinti, kaip tam tikrus įstatymų ypatumus galima panaudoti efektyvesnei reklamos kampanijai, kaip balansuoti ties reklamos leistinumo ir neleistinumo riba ir neperžengti šios ribos, kad reklama netaptų neleistina. Manau, kad knyga bus naudinga visiems (nuo verslininko iki studento) besidomintiems reklamosteisiniu reglamentavimu. [Iš Pratarmės]Reikšminiai žodžiai: Reklamos teisinis reguliavimas; Lyginamoji reklama; Klaidinanti reklama. Keywords: Legal regulation of advertising; Comparative advertising; Misleading advertisement.