LTRyšys tarp darbo pasaulio ir mokymo filosofijos transformuoja darbo pasaulį į mokymo pasaulį. Šis dokumentas apžvelgia mokytojų kompetencijos vystymąsi profesionaliame darbe iš dviejų pozicijų: pirma – kaip mokytojo, antra – kaip profesionalo profesionaliems lauke. Be to, šis dokumentas sprendžia kokia turėtų būti mokytojų profesionalų kompetencijų ugdymo sistema tęstiniame švietime. Mokytojų kompetencijos vystymasis analizuojamas mokyklos ugdymo kontekste ir profesiniame švietime, taip pat neformalioje mokymo sistemoje. Planinis mokymas čia įvardijamas kaip kompetencijų pagrindas.Reikšminiai žodžiai: Mokytojų rengimas; Mokytojo kompetencijos.
ENA relation between the world and teaching philosophy transforms the world of work into the world of teaching. This document reviews the development of teachers’ competence in his/her work from two perspectives: first of all—as a teacher, secondly—as a professional. Besides, this document suggests the system for development of teachers’ vocational competences in the continuous education. Development of competencies of teachers is analysed through the angle of school education and vocational training, as well as in an informal teaching system. Planned teaching is named as the background for competencies.