LTŠio straipsnio tikslas yra numatyti projektų vertintojų kompetenciją plėtojančios programos gaires. Todėl analizuojami įvairūs programų tipai (disciplininis, operacinis ir kompetenciją plėtojantis) bei projektuojami šių tipų pavyzdžiai konkrečiu programos moduliu. Kadangi EVACO projektas remiasi kompetenciją plėtojančių programų metodologija, demonstruojamas Bowden ir Marton (1998) metodologijos integravimas į šio tipo programas, akcentuojančias mokymąsi iš veiklos situacijų bei kritinių aspektų išskyrimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kompetencijomis pagrįstos programos; Vertintojų rengimas; Competence based program; Evaluator's training.
ENThe aim of the article is to outline guidelines of a programme to evaluate competences of project assessors. Therefore, various types of programmes are discussed (discipline, operational, competence development) and such types of examples are designed for every specific programme module. As the EVACO project is based on the methodology of competence developing programmes, integration of the Bowden and Marton (1998) methodology into these types of programmes is demonstrated.