Bankininkystės verslo procesų pokyčiai ir jų įtaka žmogiškųjų išteklių strateginiam valdymui

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Bankininkystės verslo procesų pokyčiai ir jų įtaka žmogiškųjų išteklių strateginiam valdymui
Alternative Title:
Impact of the digitalisation of banking activities on the strategic management of human resources
In the Book:
24-oji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas – Lietuvos ateitis. Ekonomika ir vadyba", 2021 m. spalio 21-22 d. Vilnius. Vilnius : Technika, 2021. P. 105-113. (Mokslas - Lietuvos ateitis: Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija)
Summary / Abstract:

LTVeiklos skaitmenizavimas bankų sektoriuje daro poveikį ne tik bankų klientų aptarnavimo pokyčiams, bet ir kelia iššūkius bankų sferoje dirbantiems žmogiškiesiems ištekliams. El. bankininkystė tapo įprasta bankų veiklos sritimi, pareikalavusia ne tik pritraukti IT specialistus, bet ir apmokyti visus darbuotojus naudotis skaitmeniniais veiklos ištekliais. Skaitmenizavimo procesus lemiančių informacinių technologijų plėtros intensyvėjimas leido bankams imtis ne tik verslo ir privačių klientų aptarnavimo, bet ir skaitmeninėmis technologijomis paremtų kibernetinių nusikaltimų prevencijos. Pasikeitus bankų žmogiškųjų išteklių struktūrai, atsirado poreikis kitaip pažvelgti į strateginį žmogiškųjų išteklių valdymą bankų sektoriuje. Tyrimo tikslas – identifikuoti bankų veiklos procesus, kurie daro įtaką žmogiškųjų išteklių strateginiam valdymui. Straipsnyje pateikti rezultatai yra atvejo analizės, ekspertų apklausos ir giluminio interviu tyrimo metodų taikymo būdu gautų duomenų analizė ir apibendrinimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Žmogiškieji ištekliai; Strateginis valdymas; Bankų sektorius; Skaitmenizavimas; Informacinės technologijos. Keywords: Human resources; Strategic management; Banking sector; Digitization; Information technology.

ENThe digitalisation of activities in the banking sector not only affects changes in bank customer service, but also poses challenges to the human resources working in the banking sector. E-banking has become a common area of banking, requiring not only the involvement of IT professionals, but also the training of all employees to use digital operational resources. The intensification of the development of information technologies leading to digitalisation processes has allowed banks to take care not only of servicing business and private customers, but also allowed to take care of prevention of cybercrime based on digital technologies. The change in the human resources structure of banks has necessitated a different approach to strategic human resources management in the banking sector. The aim of the study is to identify and systematize the digitalisation processes of banking activities that affect human resource management, and to propose a model of strategic human resources management to respond to digitization processes in the banking sector. [From the publication]

ISBN:
9786094762796
ISSN:
2029-7149
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/96251
Updated:
2022-11-29 07:25:53
Metrics:
Views: 25    Downloads: 3
Export: