Vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumo vertinimas Pabaltijos šalių rinkoje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumo vertinimas Pabaltijos šalių rinkoje
Alternative Title:
Evaluation of awareness of children’s food brand “SEMPER” in Panbaltic market
In the Book:
23-oji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas – Lietuvos ateitis. Ekonomika ir vadyba", 2020 m. vasario 12-13 d. Vilnius. Vilnius : Technika, 2020. 1 pdf (P. 1-8). (Mokslas - Lietuvos ateitis: Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija)
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTKonkurencingoje aplinkoje, kai vaikų maisto rinka auga, daugėja įvairių prekių ženklų, kurie nuolat konkuruoja tarpusavyje dėl pirkėjų dėmesio. Prekės ženklų atstovai stengiasi padidinti jų žinomumą siekdami konkurencinio pranašumo. Vaikų maisto prekių ženklams taikomi įvairūs marketingo komunikacijos kanalai, siekiant pasiekti ir perduoti žinutę potencialiems ir esamiems vartotojams. Šio straipsnio tikslas yra nustatyti, kurie marketingo komunikacijos kanalai yra efektyviausi vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumui didinti tarp Pabaltijo šalių. Analizuojant literatūrą apibrėžti Kenneth E. Clow ir Donald Baack (2018) integruoto marketingo komunikacijos kanalai: tradiciniai, skaitmeninės erdvės, socialinės medijos ir alternatyvūs. Atlikto Pabaltijo rinkoje tyrimai atskleidė, kad efektyviausi marketingo komunikacijos kanalai yra „Akcijos prekybos vietose“, „Žaidimai ir konkursai pardavimo vietose“ bei „Blog‘eriai ir influenceriai“ vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumui didinti. Juos efektyviausiai panaudojo įmonės Lietuvoje, po jų seka Latvijos, o trečioje vietoje lieko įmonės Estijoje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Prekių ženklas, marketingo komunikacijos kanalai, skaitmeninio marketingo komunikacijos kanalai, socialinės medijos, alternatyvūs marketingo komunikacijos kanalai. Keywords: Brand awareness Baltic States market, brand, awareness assessment, marketing communication channels, traditional marketing channels, digital marketing, social media marketing, alternative marketing channels.

ENIn today's competitive environment with the growing market of children food, brands are constantly competing with each other for customer attention and efforts to increase their awareness. For these reasons, brands of children food use marketing communication channels, so it is important to research their effectiveness and influence on raising awareness in the Panbaltic market. Kenneth E. Clow and Donald Baack‘s (2018) integrated marketing communication channels defined in literature analysis: traditional channels, digital media, social media and alternative channels. After analyzing them, the research of the „SEMPER“ brand of children's food was conducted. During the research, experts were interviewed to rank the marketing channels in terms of effectiveness. According to an expert research and data about marketing communication channels in the Panbaltic market used in 2019 obtained from the children's food brand „SEMPER“, a research was conducted which country from Lithuania, Latvia and Estonia used marketing channels most effectively. [From the publication]

DOI:
10.3846/vvf.2020.013
ISBN:
9786094762239
ISSN:
2029-7149
Related Publications:
Integruotosios marketingo komunikacijos / Arvydas Bakanauskas. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2012. 254 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/96211
Updated:
2022-11-29 07:25:49
Metrics:
Views: 25    Downloads: 5
Export: