Organizacijos vaidmuo formuojant vartotojų socialinę atsakomybę

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Organizacijos vaidmuo formuojant vartotojų socialinę atsakomybę
Alternative Title:
Evaluation of orginazation activity in developing consumer social responsibility
In the Book:
22-oji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas – Lietuvos ateitis. Ekonomika ir vadyba", 2019 m. vasario 13-14 d. Vilnius. Vilnius : Technika, 2019. 1 pdf (9 p.). (Mokslas - Lietuvos ateitis: Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija)
Summary / Abstract:

LTOrganizacijų sėkmė dažnai priklauso nuo to, kaip protingai ir darniai jos geba integruoti savo veiksmus į aplinką ir dirbti socialiai atsakingai. Socialiai atsakingas verslas turi didelę įtaką ir visuomenės įsitraukimui į suinteresuotųjų šalių socialines nuotaikas. Šiandien ypač aktualu išsiaiškinti, kodėl mes elgiamės socialiai atsakingai, kokios priežastys tai lemia ir kaip aplinka daro poveikį. Įtaką yra nepaneigiama ir akivaizdi, nes šiuo metu viskas, kas vyksta aplink, turėtų būti formuojama socialinės atsakomybės pagrindu. Šiame straipsnyje yra nagrinėjama mokslinė bei praktinė problema kaip organizacijos vaidmuo formuoja vartotojų socialinę atsakomybę. Tikslas- išanalizavus teorinį organizacijų socialinės atsakomybės poveikį vartotojams pateikti praktinį pritaikomumą. Tyrimo objektas- įmonių socialinės atsakomybės poveikis vartotojams. Straipsnis parengtas remiantis moksliniais šaltiniais, jų lyginamąją analize, empiriniu tyrimu bei autorių įžvalgomis. Tyrimui pasirinkta įmonė „X“ (įmonė norėjo išlikti konfidenciali) ir jos klientai. Tyrime yra analizuojama kaip konkrečios organizacijos socialiai atsakinga veiklą daro įtaką jos klientams. Apibendrinus literatūros analizę bei empirinį tyrimą, straipsnyje pateikiamos išvados. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialinė atsakomybė; Socialiai atsakingas vartojimas; Etiškumas; Tvarumas; Atsakingumas. Keywords: Social responsibility; Socially responsible consumption; Ethical consumption; Sustainability; Responsibility.

ENThe success of organization often depends on that how smart they manage to adapt their actions to the environment and work socially responsible. Socially reponsible bussiness have an impact to societies involvement into concerned sides social moods. Today it is important to find out why we are behaving socially responsible, what reasons determines that and how environment takes effect on it. Socialy responsible influence is undeniable and obvious, because everythings what‘s going on around is formed on the basis of social responsibility. In this article, one specific scientific and practical problem is examined, how organizations take part in influecing society social responsibility habits. The point is to explain the practical uses to customers. Subject is the analysis of theoretical impact of companies actions to people‘s social responsibility. This article is based on scientific sources, their comparative analysis and empirical research. For this analysis, the company „X“ (Confidentiality policy) were chosen. These specific companies socialy responsible actions take affect on their own customers. After comparative literature analysis and empirical research, findings are reported. [From the publication]

ISSN:
2029-7149
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/96187
Updated:
2022-10-05 04:44:07
Metrics:
Views: 30    Downloads: 1
Export: