LTLietuvos nekilnojamojo turto rinka sparčiai auga, vien per pastaruosius 10 metų Vilniaus biurų rinka išaugo nuo 200 000 m2 iki 600 000 m2 , kas rodo beveik dvigubą augimą. Šie rinkos pokyčiai taip pat lemia ir aktyvesnę NT tarpininkavimu užsiimančių organizacijų veiklą. Svarbiu aspektu tampa kokybiškas įmonės pateikimas internete, todėl straipsnio tikslas yra nustatyti nekilnojamojo turto organizacijų internetinių svetainių kokybės vertinimo specifiką. Pirmiausia yra analizuojami mokslinėje ir metodinėje literatūroje esantys internetinių svetainių kokybės vertinimo įrankiai ir metodai, formuojama tyrimo metodika ir atliekamas lyderiaujančių NT organizacijų internetinių svetainių tyrimas, nustatant pastarųjų specifiką. Darbo rezultatas - apibrėžta NT organizacijų internetinių svetainių kokybės vertinimo specifika. Straipsnyje taikomi šie metodai: mokslinių ir metodinių šaltinių analizė, informacijos sisteminimas, gretinimas, grafinis atvaizdavimas, bei stebėjimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Elektroninis verslas; Interaktyvus marketingas; Internetinis marketingas; Internetinė svetainė; Internetinės svetainės kokybė; Komunikacija internete. Keywords: Online business; Interactive marketing; Online marketing; Internet site; The quality of the website; Online communication.
ENThe real estate market of Lithuania is growing rapidly. Over the last 10 years, the Vilnius office market has grown from 200,000 m2 to 600,000 m2 , it shows double growth. Quality presentation of company in website is becoming an important aspect, so the aim of the article is to determine quality evaluation specifics for websites of real estate ogranizations. First of all, there are analyzed the tools and methods of quality evaluation of websites in scientific and methodical literature. Second, there is formed research methodology. And finally, leading real estare organization's websites research is done to determine their specifics. The result of article is determined specifics of website quality evaluation of real estate organizations. The following methods are used in the article: analysis of scientific and methodological sources, systematization of information, comparison, graphical representation, and observation. [From the publication]