Ryšių su klientais valdymo (angl. Customer relationship management) sistemų diegimo problematika Lietuvoje

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ryšių su klientais valdymo (angl. Customer relationship management) sistemų diegimo problematika Lietuvoje
Alternative Title:
Customer relationship management systems development problems in Lithuania
In the Book:
22-oji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas – Lietuvos ateitis. Ekonomika ir vadyba", 2019 m. vasario 13-14 d. Vilnius. Vilnius : Technika, 2019. 1 pdf (8 p.). (Mokslas - Lietuvos ateitis: Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija)
Summary / Abstract:

LTAuganti pasaulio ekonomika, tobulėjantys informacinių technologijų sprendimai, neleidžia organizacijoms atsilikti ir vis skatina kurti, ieškoti naujų veiklos strategijų, kurios padės uždirbti daugiau pajamų. Atėjo laikas, kai stipriai išaugusi konkurencija priverčia organizacijas kreipti didelį dėmesį į savo klientą, o ne į parduodamą prekę ar paslaugą. Norint susisteminti naująją įmonių strategiją nukreiptą į klientus, organizacijos diegia ryšių su klientais valdymo (angl. CRM) sistemas. Nors pasaulyje CRM sistemos naudojimas jau nieko nebestebina, deja Lietuvos organizacijose tai yra pakankamai nauja ir sunkiai apčiuopiama strategija, kadangi sunku nusakyti šios sistemos veiksmingumą ir atsiperkamumą įmonei. Straipsnyje analizuojamos pagrindinės iškilusios problemos diegiant ir naudojantis CRM sistema. Siekiant palyginti mokslinėje literatūroje aprašomas ir realiame gyvenime iškylančias šių sistemų diegimo ir naudojimo problemas buvo atliktas tyrimas. Buvo apklaustos trys įmonės, kurios naudoja skirtingas ryšių su klientais valdymo sistemas. Apklausoje dalyvavusios įmonės pagrindė mokslinėje literatūroje keliamas hipotezes dėl kylančių CRM sistemų diegimo ir naudojimo problemų. Akivaizdu, kad organizacijos teigiamai žiūri į šias sistemas, nori jas išbandyti ir pritaikyti savo veikloje, tačiau susiduria su problemomis, kurias įtakoja tiek išoriniai, tiek ir vidiniai veiksniai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ryšiai su klientais; Organizacijos strategija; Lietuvos įmonės; Diegimo problemos; CRM sistema; Pardavimų skatinimas; Konkurencija. Keywords: Customer relations; Organization strategy; Lithuanian companies; Implementation problems; CRM system; Sales promotion; Competition.

ENGrowing global economy, evolving information technology solutions, preventing organizations from lagging behind and still encouraging development, finding new business strategies that will help you earn more revenue. The time has come when strong competition forces organizations to pay close attention to their customer rather than to the product or service being sold. In order to systematize the new corporate strategy towards customers, organizations are implementing customer relationship management (CRM) systems. Although the use of the CRM system in the world is not surprising, unfortunately, in Lithuanian organizations it is a rather new and hardly tangible strategy, because it is difficult to describe the efficiency and payback of this system to the company. The article analyzes the main problems encountered when installing and using the CRM system. In order to compare the problems of the implementation and use of these systems described in the scientific literature and in real life, a study was carried out. Were interviewed three companies who using different customer relationship management systems. All three companies confirmed hypotheses on scientific. Obviously organizations are positive in to these systems, trying to used them and adapting them to their activities, but they encounter with problems that are influenced by external and internal factors. [From the publication]

ISSN:
2029-7149
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/96142
Updated:
2022-11-29 07:25:42
Metrics:
Views: 52    Downloads: 11
Export: