LTKritinio mąstymo istorinės ištakos ir dabartinė samprata siekia antikos laikus. Bendras apibrėžimas atsirado tik 1990 m., paskelbus „Delfi projektą“. Kritinio mąstymo sąvoka apima du aspektus: kognityvų (interpretacijos, analizės, vertinimo, išvadų darymo, paaiškinimo, savireguliacijos įgūdžiai) ir motyvacinį (tiesos siekimo, nešališkumo, analitiškumo, sistemingumo, pasitikėjimo savimi, smalsumo, brandumo dispozicijos). Mūsų kritinio mąstymo lavinimo programa turėjo įtakos visiems kritinio mąstymo įgūdžiams (p <0,000) bei daugumai kritinio mąstymo dispozicijų (0,000
ENHistorical beginnings and current conception of critical thinking go back to the ancient times. The common definition appeared in 1990 only, after announcing “Delphi Project”. The concept of critical thinking involves two aspects: cognitive (skills of interpretation, analysis, assessment, conclusion, explanation, self-regulation) and motivational (dispositions of truth-seeking, impartiality, analyticality, organization, self-confidence, curiosity and maturity). Our critical thinking development program had impact on all skills of critical thinking (p <0,000) as well as the majority of critical thinking dispositions (0,000