LTSpecialusis ugdymas šiuolaikinėje Lietuvoje tampa vis aktualesnis: valstybės vizija – inkliuzinis ugdymas, kuomet specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai gali mokytis kartu, būti vienoje klasėje nepriklausomai nuo negalių ar sutrikimų pobūdžio. Šiuo metu sparčiai tobulėjant informacinėms technologijoms susidaro visos galimybės jas plačiai taikyti ne tik IT srityje, bet ugdymo procese. Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdyme didelį vaidmenį vaidina interaktyviosios mokymosi priemonės. Mokiniai jomis naudodamiesi pateiktas užduotis gali atlikti savo tempu, neskubėti, o žaismingas užduoties pateikimas skatina mokymosi motyvaciją. Šiame straipsnyje bus nagrinėjamas įvairių autorių požiūris į specialųjį ugdymą, bus aptariama interaktyviųjų mokymosi priemonių įtaką specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių mokymuisi. Straipsnyje bus pristatytas atliktas tyrimas, kuriuo siekiama išsiaiškinti, kokią įtaką specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams daro interaktyviųjų mokymosi priemonių naudojimas mokymosi procese. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Specialusis ugdymas; Interaktyviosios mokymosi priemonės; Mokymosi motyvacija. Keywords: Special education; Interactive learning tools; Learning motivation.