LTSparčiai besiplėtojant technologijoms, besikeičiant mokinių mokymosi būdams bei poreikiams, pedagogams būtina nuolat tobulinti savo kompetencijas. Svarbu, jog mokytojas šiame sparčiai tobulėjančiame laikmetyje suspėtų, sugebėtų prisitaikyti prie nuolat tobulėjančių technologijų, kurias galėtų naudoti ugdymo procese. Šiame straipsnyje nagrinėjami kitų autorių tyrimai, iš kurių išryškėja mokytojų poreikis paramai gauti, nes mokytojui sunku susigaudyti tarp IT, siūlomų programų, IT įrankių ir naujovių, kurios gali būti naudojamos ugdyme. Straipsnyje pristatomi atlikto tyrimo rezultatai, kuriais siekta išsiaiškinti, kokios paramos reikia mokytojams, norint efektyviai ugdyti jų kompetencijas, reikalingas šiuolaikiniame ugdyme, bei kokia paramos/pagalbos sistema įgalintų mokytojus įgyti reikalingų įgūdžių tobulėti. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokytojų paramos sistema; Mokykla; Mokytojas. Keywords: Teacher support system; School; Teacher.