LTLietuvos šeimos centras organizuoja nuotolinius (neprofesinius neformaliuosius) sužadėtinių rengimo Santuokos sakramentui kursus. Planuojant nuotolinio mokymosi teikimo organizavimą svarbu numatyti mokymosi proceso dalyvių poreikius, mokymosi trikdžius ir kitus veiksnius bei mokymąsi įtakojančius faktorius. Esamai nuotolinio mokymosi situacijai institucijoje, organizuojant nuotolinio mokymosi procesą, įvertinti buvo panaudota SSGG analizė, kurios metu tirti didžiausi Lietuvoje veikiantys šeimos centrai. Atliktos SSGG rezultatas – numatytos strategijos ir būdai, kaip minimizuoti neigiamų veiksnių įtaką ir išnaudoti institucijos nuotolinio mokymosi potencialą. Sudarytos strategijos apibendrintos, schematiškai pateikta mokymosi proceso dalyvių sąveika bei sudarytas paramos teikimo modelis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Neformalusis švietimas; Sužadėtiniai; Nuotolinis mokymasis. Keywords: Non-formal education; Engaged couple; Distance learning.