LTStraipsnyje aptariami rezultatai apklausos, apie Moodle aplinkoje mokytojų veiklas, kurios reikalauja didelių laiko sąnaudų. Iš literatūros šaltinių formuojamas teiginys, kad pažangos ir pasiekimų vertinimas bei stebėsena išlieka tobulintina sritimi, ypač e.mokymesi. Suformuluotos priemonės, išlaikant ugdymo kokybės ir prieinamumo lygį, kaip galima mažinti mokytojų laiko sąnaudas virtualioje mokymo aplinkoje Moodle. Sukurtas papildinys mokinių pažangumo ir aktyvumo stebėsenai vykdyti Moodle sistemoje. Iš testavimo rezultatų seka, kad įrankis gali būti sėkmingai naudojamas praktinėje mokytojo veikloje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Pažangos ir pasiekimų vertinimas; E.mokymas. Keywords: Assessment of progress and achievement; E-learning.