Besimokančiųjų pažangos ir pasiekimų vertinimo modeliavimas e. mokymesi

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Besimokančiųjų pažangos ir pasiekimų vertinimo modeliavimas e. mokymesi
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje aptariami rezultatai apklausos, apie Moodle aplinkoje mokytojų veiklas, kurios reikalauja didelių laiko sąnaudų. Iš literatūros šaltinių formuojamas teiginys, kad pažangos ir pasiekimų vertinimas bei stebėsena išlieka tobulintina sritimi, ypač e.mokymesi. Suformuluotos priemonės, išlaikant ugdymo kokybės ir prieinamumo lygį, kaip galima mažinti mokytojų laiko sąnaudas virtualioje mokymo aplinkoje Moodle. Sukurtas papildinys mokinių pažangumo ir aktyvumo stebėsenai vykdyti Moodle sistemoje. Iš testavimo rezultatų seka, kad įrankis gali būti sėkmingai naudojamas praktinėje mokytojo veikloje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Pažangos ir pasiekimų vertinimas; E.mokymas. Keywords: Assessment of progress and achievement; E-learning.

ISSN:
2335-2140
Related Publications:
Preconditions for sustainable changes in didactics applying self-directed learning in the general education school / Ausra Kazlauskiene, Ramute Gaucaite, Rasa Poceviciene. Journal of teacher education for sustainability. 2016, vol. 18, iss. 2, p. 105-118.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/95983
Updated:
2022-10-05 04:43:59
Metrics:
Views: 21
Export: