LTEuropoje administracinės teisės šaka intensyviau ėmė rutuliotis XIX a. antroje pusėje. Daugelis Europos valstybių steigė administracinius teismus, kūrė administracinių procedūrų kodeksus. Tarpukario Lietuvoje nebuvo įsteigtas nei administracinis teismas, nei priimtos administracinių procedūrų taisyklės ar Valstybės tarnybos įstatymas, Vyriausybės darbo reglamentas ir kiti svarbūs administracinės teisės aktai. Taip atsitiko ne tik todėl, kad ką tik atsikūrusi valstybė susidūrė su ekonominiais, užsienio politikos sunkumais, bet ir dėl to, kad nebuvo administracinės teisės specialistų. Teisių fakulteto personalas suvokė, kad reikalingas administracinės teisės specialistas, kuriam būtina buvo gilinti administracinės teisės žinias užsienio valstybių, kuriose administracinės teisės formavimasis jau buvo pažengęs, universitetuose. Šiame straipsnyje analizuojamos administracinės teisės studijos tarpukario Lietuvoje, mokslinės stažuotės to meto aukštojo mokslo įstaigose bei vertinami jų rezultatai. Toks tyrimas padeda suvokti ne tik Lietuvos administracinės teisės ištakas, bet ir tai, kaip administracinės teisės doktrinos plėtojosi kitose valstybėse. [Iš leidinio]
ENEuropean administrative law began to develop intensively in the second half of the 19th century. Many countries established administrative courts and adopted codes of administrative procedure. In interwar Lithuania, administrative courts, rules of administrative procedures, civil service law, Government Regulations and other important administrative legal acts were not established or adopted. This happened not only because the state that faced economic, foreign policy complaints but also because there were no administrative law specialists. The staff of the Faculty of Law realized that Lithuanian specialists of administrative law needed to deepen their knowledge at universities in foreign countries where the formation of administrative law had been already advanced. This article analyzes administrative law studies in interwar Lithuania, scientific internships in higher education institutions of that time and evaluates their results. Such research helps to understand not only the origins of Lithuanian administrative law, but also how the doctrines of administrative law have developed in other countries. [From the publication]