LTTobulėjant technologijoms daugėja ir intelektinės nuosavybės teisių į prekės ženklus pažeidimų interneto erdvėje. Viena iš priežasčių – internetinių prekyviečių ir paieškos sistemų, teikiančių reklamos paslaugas, pasyvumas prižiūrint jose skelbiamą turinį. Laikui bėgant nebuvo imtasi jokių aktyvių priemonių, kurios padėtų sumažinti pažeidimų skaičių, o tarpinių paslaugų teikėjų atsakomybė dėl tokių pažeidimų yra retas reiškinys. Kaip vienas iš galimų šios problemos sprendimų būdų galėtų būti privalomos pasyvios, automatizuotos prevencinės sistemos elektroninėse prekyvietėse reglamentavimas ir tarpinių paslaugų teikėjo atsakomybės ribų išplėtimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Virtuali erdvė; Prekių ženklai; Apsauga; Google; Reklama; Tarpininkas. Keywords: Virtual space; Brands; Protection; Google; Advertising; Intermediary.
ENTechnology improvement was followed by the growing number of trademarks owners rights infringing actions. One of the reasons are internet marketplaces and web search engines which provide advertising services inactivity to filter the information which is placed on their websites. Owners of these websites do not have any duty to control the placed data. This may be the main reason why services providers responsibility is a rare occurrence. One of the possible solutions to reduce the number of intelectual property infringing violations could be regulation of mandatory, passive and automatic prevencial system which would involve service providers into protection of trademarks owners rights. [From the publication]