LTStraipsnyje pateikiamos naujos įžvalgos dėl Konstantino Stanislavskio plėtotos aktorių rengimo metodologijos principų sąsajos su socialistinio realizmo kryptimi, egzistavusia Sovietų sąjungoje. Straipsnyje tiriama, ko buvo reikalaujama iš aktorių jiems kuriant vaidmenis; analizuojama, kodėl K. Stanislavskio sistema buvo pasirinkta kaip pagrindinė metodologinė prieiga, o socrealistinės vaidybos bruožai atskleidžiami analizuojant ankstyvojo sovietmečio vaidmenis, sukurtus Lietuvos teatrų scenose. [Iš leidinio]
ENThe article provides new insights into the principles of the methodology of actor training developed by Konstantin Stanislavsky compared with new official wave of art in the Soviet Union – socialist realism. The article explores what was required of actors as they created roles. Why K. Stanislavskis’ system was chosen as the main methodological approach is analyzed, and the features of socialist realism acting are revealed by analyzing the roles of the early Soviet era created on the stages of Lithuanian theatres. [From the publication]