Vertę vartotojui kuriančių turinio marketingo sprendimų modeliavimas turizmo paslaugų kontekste : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vertę vartotojui kuriančių turinio marketingo sprendimų modeliavimas turizmo paslaugų kontekste: disertacija
Alternative Title:
Modelling of content marketing solutions that create customer value in the context of tourism services
Publication Data:
Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2022.
Pages:
356 p
Notes:
Daktaro disertacija (socialiniai mokslai, vadyba) - Vytauto Didžiojo universitetas, 2022.
Summary / Abstract:

LTAplinkos ir visuomenės pokyčiai skatina naujų marketingo koncepcijų atsiradimą ir esamų transformavimą. Viena iš aktualiausių, glaudžiai su šiais pokyčiais susijusių koncepcijų, yra turinio marketingas. Žvelgiant į turinio marketingą, pastebimos nuorodos į kitą, itin svarbią marketingo disciplinoje koncepciją ‒ vertės vartotojui kūrimą. Šiuolaikinės organizacijos, norėdamos būti sėkmingos ir gauti vertę iš vartotojo, pirmiausia – turi kurti vertę vartotojui. Dėl šios priežasties, vertė vartotojui yra prielaida visoms kitoms vertėms Nors turinio marketingo koncepcija remiasi vertingo turinio vartotojui kūrimu, tarp turinio marketingo ir vertės vartotojui teorinių nuostatų esama sąsajų, o vertės vartotojui kūrimas vaidina reikšmingą vaidmenį marketinge, pastebimas mokslinių diskusijų apie vertę kuriančius turinio marketingo sprendimus trūkumas. Todėl disertacijoje tiriama, kokios yra vertę kuriančių turinio marketingo sprendimų modeliavimo prielaidos ir kaip modeliuojant turinio marketingo sprendimus kurti vertę vartotojui. Teorinės analizės pagrindu suformulavus vertę kuriančių turinio marketingo sprendimų modeliavimo prielaidas ir empiriškai ištyrus turinio marketingo sprendimų taikymą vertės vartotojui kūrime, sudarytas turinio marketingo sprendimais grįstą vertės vartotojui kūrimo modelis. Moksline prasme, modelis yra prasmingas praplečiant žinias ir apibrėžiat dviejų koncepcijų, turinio marketingo ir vertės vartotojui, sąsajas. Praktine prasme, modelis nurodo turinio marketingo sprendimų, kaip veiksmingo vertės vartotojui kūrimo įrankio, taikymo galimybės ir gaires turizmo paslaugų organizacijoms, modeliuojančios šiuos sprendimus. [VDU ETD]

ENChanges in the business environment and society encourage the development of new marketing concepts as well as the transformation of existing ones. Content marketing is one of the most important concepts closely related to these changes. Another concept important in the marketing discipline is called customer value creation. In order to be successful and get value from the customer, modern organizations must first create value for the customer. As a result, customer value is a prerequisite for all other values. Although the concept of content marketing is based on the creation of valuable content for the customer, there are links between the theoretical provisions of content marketing as well as customer value, and value creation is essential in marketing, there is a lack of scientific discussion about content marketing solutions that create customer value. Therefore, the dissertation analyses what are the prerequisites for modelling value-creating content marketing solutions, and how to do modelling content marketing solutions that create customer value. After making assumptions for modelling value-creating content marketing solutions and empirically researching content marketing solutions application in customer value creation on the basis of theoretical analysis, a content marketing solution based model of customer value creation is developed. In a scientific sense, the model is practical for expanding knowledge and defining the link between content marketing and customer value. In practice, the model identifies the applicability of content marketing solutions as an effective customer value creation tool and provides tourism service organisations with guidance in modelling these solutions. [VDU ETD]

Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/95640
Updated:
2022-06-21 18:01:04
Metrics:
Views: 70
Export: