LTŠio mokslinio tyrimo tikslas – išsiaiškinti ir įvertinti mokymosi duomenų analizės, kaip metakognityvinio įrankio, panaudojamumą tobulinant studijų dalyko turinį bei tobulinant mokymo ir mokymosi procesą technologijomis grindžiamoje mokymosi aplinkoje. Dėmesys mokymosi duomenų analizei atvėrė visiškai naują švietimo tyrimų sritį ir suteikė galimybę persvarstyti, kaip tokio pobūdžio analizė gali padėti gerinti studijų dalyko turinį bei tobulinti mokymo ir mokymosi procesą technologijomis grindžiamoje mokymosi aplinkoje. Metakognityvinės veiklos, sukurtos technologijomis grindžiamoje mokymosi aplinkoje, atsižvelgiant į mokymosi duomenų analizės duomenis, padeda dėstytojams geriau reflektuoti apie mokymo ir mokymosi procesą, studijų dalyko turinį, besimokančiųjų rezultatus ir lemia efektyvesnius dėstytojų sprendimus, susijusius su studijų dalyko tobulinimu. Tyrimas parodė, kaip dėstytojai naudoja mokymosi duomenų analizę, kad geriau suprastų besimokančiųjų elgseną mokymo ir mokymosi proceso metu, o taip pat, siekdami patobulinti studijų dalyko turinį bei mokymo ir mokymosi procesą, kas rodo mokymosi duomenų analizės kaip gilesnio mokymosi proceso supratimą. [VDU ETD]
ENThe objective of the research: to determine and assess the use of learning analytics, as a metacognitive tool, for improving the contents of the study subject as well as the teaching and learning process in the technology enhanced learning environment. This shift revealed a completely new field of education research and an opportunity to reconsider how learning analytics could be useful for improving the contents of the study subject as well as improving the teaching and learning process in the technology enhanced learning environment. Metacognitive activities, developed in the technology-enhanced learning environment considering learning analytics, help lecturers with better reflection on the teaching and learning process, the contents of the study subject, and learners’ results, as well as lead to more effective decision-making, related to the improvement of the study subject. The research projects have revealed how learning analytics helped the lecturers in terms of understanding the learners’ behaviour during the teaching and learning process, making informed decisions, and improving the contents of the study subject, which leads to understanding of learning analytics as a deeper learning process. [VDU ETD]