LTFotografas Janas Bulhakas apie tai, kaip pradėjo fotografuoti, atsiminimuose "Vaikystės metų kraštas" rašo: "Fotografijoje žengiau pirmuosius žingsnius. Neturėdamas įgūdžių, negalėjau realizuoti savo svajonių. Tada dar nežinojau, kad laikui bėgant, po ilgų klaidžiojimų, jau turėdamas geras gyvenimo sąlygas, aš plunksna ir objektyvu prisidėsiu prie krašto, jo senovės paminklų įvaizdinimo." Tokias gyvenimui ir fotografo darbui palankias sąlygas Bulhakui buvo lemta susikurti Vilniuje, kai jis, padedamas dailininko Ferdynando Ruszczyco, 1912 m. čia atidarė nuosavą fotografijos studiją. Nuo tada Vilnius tris dešimtmečius turėjo savo fotografą, nuotraukose įamžinusį ne tik miesto architektūrą, kraštovaizdį, bet ir jo istoriją. [Iš straipsnio, p. 7]Reikšminiai žodžiai: Janas Bulhakas (Jan Bułhak); Fotografai; Fotografijos; Vilnius; Kraštovaizdis; Architektūra; Interjeras; Paminklai; Žmonės; Photographers; Photographs; Landscape; Architecture; Interior; Monuments; People.
ENIn his memoirs "The Land of Childhood", photographer Jan Bułhak describes how he became involved in photography: "I was making my first steps in photography. Having no skills, I was unable to fulfil my dreams. At that time I had no way of knowing that after long wanderings and already enjoying good conditions o f life, I would eventually contribute to the imaging of the country and its ancient monuments with my pen and camera." It was in Vilnius that Bułhak finally created for himself favourable conditions for life and work. With the help of artist Ferdynand Ruszczyć he opened a private photographic studio in 1912, and for three decades since then Vilnius boasted its own photographer who captured in his pictures not only the architecture and landscape of the city, but also its history. [Extract, p. 539]