LTStraipsnyje nagrinėjama kenozės svarba Dievo pažinimui Antano Maceinos filosofijos kontekste. Remiantis A. Maceinos religijos filosofija daroma hipotezė, kad, norint iš tikro pažinti Dievą, būtina Dievo, šiuo atveju Logos, kenozė. Logos kenozė yra būtina sąlyga norint pažinti Dievą todėl, kad tik apsiribojęs Dievas gali būti pažintas žmogaus, kadangi žmogui dieviški dalykai yra nepažinūs iš principo. Kenozės metu Dievas palieka transcendencijos plotmę ir pereina į imanencijos sritį, kurioje veikia tam tikra logika ir pažinimo principai. Kenozės metu Dievas prisiima visus imanencijos plotmėje galiojančius dėsnius ir tvarką, todėl per Kristų žmogui tampa pažinus ir pats Dievas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kenozė; Antanas Maceina; Dievas; Apreiškimas; Kenosis; God; Revelation.
ENThe article examines the importance of kenosis to the knowledge of God in the context of Antanas Maceina’s philosophy. Based on A. Maceina’s philosophy of religion, it is hypothesized that to truly know God, the kenosis of God, in this case, the kenosis of Logos, is necessary. The kenosis of the Logos is a necessary condition for knowing God because only a self-limited God can be known to man, since divine things are unknown to man in principle. During kenosis, God leaves the plane of transcendence and moves into a realm of immanence in which certain logic and principles of cognition operate. In the time of kenosis, God assumes all the laws and orders in force in the plane of immanence, so through Christ man can understand God. [From the publication]