LTSparti informacinių technologijų plėtra pastaraisiais dešimtmečiais sukūrė terpę dideliems socialiniams pokyčiams, inicijavo ir toliau skatina informacinės (kitaip dar vadinamos elektronine, skaitmenine) revoliucijos plėtrą. Vis didesnė mūsų gyvenimo reiškinių dalis yra įprasminama medijomis, plečiama, keičiama arba netgi kuriama naujausiomis technologijomis. Nuo pat interneto atsiradimo Lietuvoje XX a. 10-ojo dešimtmečio pradžioje jis smarkiai išplito bei kasdien užvaldo vis didesnę gyvenimo dalį – ten susikraustome su savo darbais, laisvalaikiu, pomėgiais ir žaidimais. Jo poveikis mums ir mūsų požiūriui į pasaulį yra kur kas didesnis nei mes galime įsivaizduoti. Internete galime kur kas efektyviau įgyvendinti iškeltus uždavinius ir spręsti iškilusias problemas. Geriausiai interneto reikšmė įvertinta ekonomikos lauke ir plėtojama komerciniame diskurse: internetas pakeitė rinką, pramonės struktūrą, produktus, paslaugas ir jų srautą, kliento vertė, jo elgesį, darbo vietas ir darbo rinkas. Verslo aplinkoje internetas yra suvokiamas kaip vienas svarbiausių strateginių ginklų globalios konkurencijos kontekste – tai galimybė pardavėjams kurti produktų ir paslaugų pridėtinę vertę vartotojams. Organizacijos tinklapis yra reikšmingas įrankis, prisidedantis prie įmonės komercinio įvaizdžio įprasminimo, bendrosios rinkodaros bei įmonės ir kliento tarpusavio supratimo gerinimo. Naujosios kartos „taisyklės“ skelbia, jog „kiekvienas save gerbiantis verslas turi savo internetinį tinklapį, o kiekvienas save gerbiantis XXI a. vartotojas naudojasi elektroniniu paštu“, o internetas yra tas dalykas, apie kurį negali neišmanyti, ypač jei esi verslininkas. O jeigu esi kultūros ir meno organizacijos darbuotojas?. [Iš straipsnio, p. 309-310]Reikšminiai žodžiai: Kultūros komunikacija; Interneto svetainės; Kultūros organizacijos; Cultural communication; Websites; Cultural organizations.