LTDažnai Lietuvoje galime išgirsti nuomonę, kad naujos muziejų komunikacijos su visuomene formos yra prieinamos tik dideliems ir turtingiems pasaulio muziejams, kurie, būdami globalaus turizmo objektais, turi žmogiškuosius ir finansinius resursus, reikalingus naujų, visuomenę įtraukiančių projektų įgyvendinimui. Be to, lankytojų įtraukimas į muziejinę veiklą dažnai suprantamas tik kaip pragmatiškas būdas didinti lankytojų skaičių (tai gerai išmoktos muziejų komercializacijos pamokos). Kartais manoma, jog muziejaus internetinės svetainės dizaino atnaujinimas ar brangių interaktyvių kioskų ekspozicijai įsigijimas išspręs visas komunikacijos su lankytojais problemas. Akivaizdu, kad nedidelių regioninių muziejų galimybės yra nelygintinos su pasaulio megamuziejais. Todėl šioje knygos dalyje norėjau atkreipti dėmesį į kitus muziejinės komunikacijos aspektus, kurie yra bendri ir dideliems, ir mažiems muziejams. [Iš straipsnio, p. 237]Reikšminiai žodžiai: Muziejai; Kultūros komunikacija; Muziejų lankytojai; Museums; Cultural communication; Museum visitors.