LTSparčiai kintant šiuolaikiniai visuomenei , kinta ir švietimo sistemos, mokyklos bei pedagogų veiklos situacija. Ypač svarbus vaidmuo tenka bendrojo lavinimo mokyklai ir joje dirbantiems pedagogams, kurie turi visiems besimokantiesiems sudaryti lygias išsilavinimo įgijimo bei gebėjimų adaptuotis nuolat kintančioje visuomenėje ugdymosi galimybes. Lietuvoje egzistuoja inovacinio požiūrio ir inovacinės kultūros deficitas. Disertacijos tikslas – išanalizuoti pedagogo inovacinės veiklos ypatumus Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose.
ENRapid changes in today’s society have brought changes to the situation of the education systems, schools and teachers. An important role is also played by schools of general education and their pedagogues who have to provide all students with equal opportunities for acquiring education and capacities to adapt in the changing society. A lack of innovative outlook and innovative culture is observed in Lithuania. The aim of the dissertation is to analyse peculiarities of a teacher’s innovative activities in schools of general education in Lithuania.