Reemigracija Lietuvoje XXI a.: švietimo sistemos parengtis priimti grįžtančių šeimų vaikus / Jurgita Bagdonaitė — Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymas: X vaiko atvejis / Monika Kontautaitė, Aida Norvilienė — Pozityvioji psichologija: bruožų emocinio intelekto ir pozityviosios psichologijos sąsajų apžvalga / Simas Garbenis — Kompiuterinių žaidimų integracija į mokymo(si) procesą mokykloje: naudoti, analizuoti, kurti / Gintė Marija Ivanauskienė — Vertybės sporte / Kristina Grigaitė-Bliūmienė — Tarptautinių palyginamųjų tyrimų įtaka nacionalinių valstybių švietimo politikai / Monika Orechova — Ugdymo metaforų istorinė kaita ir ryšys su politika / Augustinas Dainys — Žaidimo ribos: praktinės fenomenologijos tyrimai ir kitos šių dienų mados / Viktorija Voidogaitė — KTU pedagogikos studijos: atvejo analizė / Nijolė Bankauskienė, Ramunė Masaitytė — Jūrininkų rengimui kylantys iššūkiai ir galimybės sparčiai modernėjančios jūrinės industrijos kontekste: mokslinių tyrimų apžvalga / Indrė Mickevičiūtė — An integral approach to the meaning of competence / Julija Kubova-Semaka — Priešmokyklinio ugdymo mokytojo bendradarbiavimo su tėvais galimybės ugdant vaikų komunikavimo kompetenciją darželyje: priešmokyklinio ugdymo mokytojų nuomonė / Erika Turauskienė, Rasa Braslauskienė.