LTProjekto „Šaltukas šaukia mus žaisti baltus žaidimus“ metu, kuriame dalyvavo 3–4 metų vaikai buvo siekiama per įvairias veiklas įtraukti juos į žiemos pažinimo procesus. Projekto eigoje vaikai turėjo galimybę stebėti, tyrinėti, eksperimentuoti ir taip mokytis apie tokius žiemos reiškinius; kaip sniegas, pūga, ledas, varvekliai, šaltis, pusnys, gebėti juos atskirti ir elementariai apibūdinti. Projektinės veiklos metu vaikai galėjo kalbėti ir klausinėti, pasakoti, aptarti ir reflektuoti, mokytis kartu. Vaikai mėgavosi mokymosi procesu piešdami, spauduodami, tapydami, konstruodami bei aktyviai veikdami lauko aplinkoje. Taip pat vaikai turėjo galimybę ne tik įgyti patirtį apie gamtos reiškinius, bet ir plėtoti kalbinę patirtį, patirti daug įspūdžių ir teigiamų emocijų. [Iš straipsnio, p. 74]Reikšminiai žodžiai: Learning to learn; Pre-school education; Project activities.
ENThe article deals with children’s learning to learn education and learning already in preschool age. This is accentuated both by the scientists, investigating education in childhood and it is defined in preschool education regulating documents, in which it is recommended to introduce children with the surrounding environment, to educate learning to learn, applying active methods, forming an opportunity for children to observe, research the environment, experiment and learn during experience grounded activity. Children at 3to 4 years could realise all this, participating in the educational project “Little cold invites us to play white games”. Project activities are described in detail in the article and visual views are presented witnessing about various children’s activities while learning about natural phenomena in winter and actively working investigate and cognise such winter phenomena as snow, snowstorm, ice, icicles, frost, snowdrift. During the project children also developed language experience, had a lot of impressions and positive emotions. [From the publication]